Stratec successfully acts in CEE region

Oct 26, 2012
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

Podczas warsztatów MMC "Kontrola efektywności spółek w grupie kapitałowej", 23-24 października 2012 r. CEO Stratec poprowadził prelekcję nt. "Jak mierzyć efektywność biznesową w grupie kapitałowej".


Oct 15, 2012
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec
11 października 2012 na Międzynarodowych Targach Poznańskich CEO Stratec, Tomasz Zgliczyński-Cuber, przedstawił profesjonalistom z branży meblarskiej zasady zarządzania marką na rynkach eksportowych.

Sep 1, 2011
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

29 sierpnia Stratec gościł na Targach Poznańskich. Podczas Fashion Retail Forum CEO Stratec, Tomasz Zgliczyński-Cuber, przedstawił profesjonalistom z branży mody zasady i strategie zarządzania marką w sklepach wielomarkowych.


May 24, 2011
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

W dniu 19 maja w Hotelu Polonia odbyła się druga edycja konferencji „Premedium Trendy – marketing i sprzedaż nieruchomości mieszkaniowych”. Jednym z gości konferencji był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec.


May 10, 2011
Kategoria: Wydarzenia
Napisał: stratec
5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Jednym z gości kongresu był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec.

May 10, 2011

Stratec na Fashion Business Day


5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Jednym z gości kongresu był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec.
Kategoria: Wydarzenia
Napisał: stratec

5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Kongres, organizowany przez wydawnictwo Promedia, przyciągnął ponad 100 osób: managerów firm odzieżowych, szefów marketingu i sprzedaży, projektantów mody oraz przedstawicieli instytucji naukowych i organizacji branżowych.

Uczestnicy Fashion Business Day dostali m.in. zastrzyk wiedzy marketingowej. Jednym z gości kongresu był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec, który przedstawił metodę pracy przy budowaniu marki i doradzał, jak budować markę w modzie. Prezentacja Stratec spotkała się z żywą interakcją słuchaczy, którzy kontynuowali temat w rozmowach kuluarowych.