Stratec successfully acts in CEE region

Oct 26, 2012
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

Podczas warsztatów MMC "Kontrola efektywności spółek w grupie kapitałowej", 23-24 października 2012 r. CEO Stratec poprowadził prelekcję nt. "Jak mierzyć efektywność biznesową w grupie kapitałowej".


Oct 15, 2012
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec
11 października 2012 na Międzynarodowych Targach Poznańskich CEO Stratec, Tomasz Zgliczyński-Cuber, przedstawił profesjonalistom z branży meblarskiej zasady zarządzania marką na rynkach eksportowych.

Sep 1, 2011
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

29 sierpnia Stratec gościł na Targach Poznańskich. Podczas Fashion Retail Forum CEO Stratec, Tomasz Zgliczyński-Cuber, przedstawił profesjonalistom z branży mody zasady i strategie zarządzania marką w sklepach wielomarkowych.


May 24, 2011
Kategoria: Wiadomości
Napisał: stratec

W dniu 19 maja w Hotelu Polonia odbyła się druga edycja konferencji „Premedium Trendy – marketing i sprzedaż nieruchomości mieszkaniowych”. Jednym z gości konferencji był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec.


May 10, 2011
Kategoria: Wydarzenia
Napisał: stratec
5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Jednym z gości kongresu był Tomasz Zgliczyński-Cuber, CEO Stratec.

Zespół

Tomasz Zgliczyński-Cuber

CEO Stratec. Twórca strategicznych koncepcji rozwoju wielu polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.

Posiada kompetencje w dziedzinie logiki systemów marketingowych, budowania ofert i zarządzania portfelami marek. Wykładowca i autor wielu artykułów z dziedziny strategii marki. Twórca autorskich narzędzi strategicznych, wprowadził nowe rozwiązania do strategii portfelowych.

Filozof po Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Absolwent MBA w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu / University of Denver. Ukończył program Strategic Business Planning w Stuart Graduate School of Business – Illinois Institute of Technology.

Kieruje dużymi projektami doradczymi. Doradza przy zarządzaniu marką w procesach fuzji i przejęć oraz w procesach prywatyzacji. Wspiera grupy kapitałowe w formułowaniu strategii dla portfela spółek. Współtworzył strategie dla wielu polskich marek z sektora produkcji, handlu i usług oraz dla instytucji rządowych.

 

Daniel Mazur

Project manager Stratec. Konsultant ds. komunikacji marketingowej. Reprezentuje kilkanaście lat doświadczenia w obszarze komunikacji marki.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Zarządzał zespołami strategów, projektantów i badaczy w procesach tworzenia wizerunku marki tak, aby efekt był zgodny z założonymi celami. Współtworzył zasady komunikacji wielu polskich marek.

Kieruje projektami, tworzy koncepcje rozwoju marki w kanałach komunikacji werbalnej i wizualnej. Autor artykułów z dziedziny rynkowej tożsamości firm i produktów. Ceniony partner managerów marketingu w polemice na temat komunikacji marketingowej.

 

Radosław Rutka

Project manager Stratec. Konsultant ds. komunikacji marketingowej.

Absolwent Wyższej Szkoły Reklamy w Warszawie.

Kierował pracami zespołów namingowych oraz graficznych. Uczestniczył w opracowaniu zasad komunikacji wielu polskich marek. Autor artykułów z obszaru nazewnictwa firm. W centrum jego zainteresowań leży identyfikacja wizualna firm (corporate identity) i tej tematyce poświęcił swój blog.

W projektach kieruje pracami wykonawczymi, tworzy koncepcje i nadzoruje ich wdrażanie.